Corazon Salvaje – Türkçe altyazı

.

.

Bu altyazıları kendim için hazırlamaya karar vermiştim ama belki benim gibi eksiklikleri olsa da isteyen olabilir diye paylaşıyorum. Bu bloğu da altyazıları eklemek için oluşturdum.

İlk olarak 13.bölüm ile başladım. Bundan sonra 1.bölümden başlayıp sıra ile devam edeceğim. Bir bölüm için altyazı hazırlamam da en az 2 hafta sürecektir

Bölümleri ve altyazıları aşağıdaki bağlantılara tıklayarak  indirebilirsiniz.

Corazon Salvaje 1993     (Site üyelik istiyor.)

Corazon Salvaje 1993 torrent

Corazon Salvaje 1993 turbobit

Corazon Salvaje 1993 hotfile

Corazon Salvaje 1993

.
 

ALTYAZILAR

 

 

Corazon Salvaje (1993) – 1.bölüm Türkçe altyazı … tıklayın

Corazon Salvaje (1993) – 2.bölüm Türkçe altyazı … tıklayın

Corazon Salvaje (1993) – 3.bölüm Türkçe altyazı … tıklayın

.

Bir Cevap Yazın

