Despedida

.

.

Elveda

 

Artık hayat yok, yok

Artık hayat yok, yok

Artık yağmur yok, yok

Artık meltem yok, yok

Artık kahkahlar yok, yok

Artık ağlamak yok, yok

Artık korku yok, yok

Artık şarkılar yok, yok

.

Beni de götür, gideceğin yere beni de götür

Beni de götür, gideceğin yere beni de götür

Birisi bırakıp gittiğinde geride kalan çok acı çeker

Birisi bırakıp gittiğinde geride kalan çok acı çeker

Birisi bırakıp gittiğinde geride kalan çok acı çeker

.

Artık gökyüzü yok, yok

Artık rüzgar yok, yok

Artık buz yok, yok

Artık ateş yok, yok

Artık hayat yok, yok

Artık hayat yok, yok

Artık öfke yok, yok

Artık hayaller yok, yok

.

Beni de götür, gideceğin yere beni de götür

Beni de götür, gideceğin yere beni de götür

Birisi bırakıp gittiğinde geride kalan çok acı çeker

Birisi bırakıp gittiğinde geride kalan çok acı çeker

Birisi bırakıp gittiğinde geride kalan çok acı çeker

 

Despedida

 

No hay mas vida, no hay

No hay mas vida, no hay

No hay mas lluvia, no hay

No hay mas brisa, no hay

No hay mas risa, no hay

No hay mas llanto, no hay

No hay mas miedo, no hay

No hay mas canto, no hay

 

Llevame donde estes, llevame

Llevame donde estes, llevame

Cuando alguien se va, el que queda sufre mas

Cuando alguien se va, el que queda sufre mas

Cuando alguien se va, el que queda sufre mas

 

No hay mas cielo, no hay

No hay mas viento, no hay

No hay mas hielo, no hay

No hay mas fuego, no hay

No hay mas vida, no hay

No hay mas vida, no hay

No hay mas rabia, no hay

No hay mas sueno, no hay

 

Llevame donde estes, llevame

Llevame donde estes, llevame

Cuando alguien se va, el que queda sufre mas

Cuando alguien se va, el que queda sufre mas

Cuando alguien se va, el que queda sufre mas

Sufre mas

Bir Cevap Yazın

