CS Türkçe Çevirisi

.

Aşağıdaki sitede önemli bütün sahnelerin Türkçe çevirisi var. Saba’ya güzel çevirisi için tekrardan çok teşekkür ediyorum.

http://www.dizifilm.com/forum/group.php?do=discuss&group=&discussionid=7129

6 Yorum (+add yours?)

  1. Catqueen
    Tem 16, 2013 @ 21:20:33

    Bu sayfa acilmiyor alternatif bir sayfa adresi vermeniz mumkun mu?

    Cevapla

    • yaz
      Ağu 16, 2013 @ 20:14:01

      Ben şimdi denedim, biraz uzun sürdü ama açıldı. Siteye üye olmanız gerekiyor belki ondan açılmamıştır. Üye olup öyle deneyin bir isterseniz.

      Cevapla

  2. Burcu
    Ağu 16, 2013 @ 20:43:16

    Merhaba bu onerdiginiz linkteki site artik acilmiyor turkce altyazi yada dublaj icin onerebileceginiz baska bir yer var mi?cvp ve yuklediginiz bu guzel videolar icin tesekkur ederim

    Cevapla

  3. Burcu
    Ağu 16, 2013 @ 20:50:06

    Siteye girdim sonrada forumlara girdim ama cok fazla baslik var corazon salvaje hangi basligin altinda yardimci olabilir misiniz?

    Cevapla

Yorum bırakın